sobota, 30 listopada 2013

Dwa Minty sposoby na kalendarz adwentowy ;)

Hej, hej :) 
Czy u Was też jest tak ciemno? Trzeba było się nagimnastykować by odrobinę światła do fotek złapać.
Dziś robiłam kalendarze adwentowe. No cóż, lepiej późno niż wcale ;)
Mam nadzieję, że się spodobają. Są proste i wykonuje się je ekspresem. Wystarczy zaopatrzyć się w trochę słodkości, świąteczną taśmę, kawałek sznurka, 4 świece...
Do pierwszej wersji użyłam emaliowanych kubków z numerkami od Iba Laursena dostępnych w Minty sklepiku. Druga to cynkowany świecznik z pojemnikiem oraz świeczki z numerkami od 1 do 24, które mieszczą się w środku idealnie. 
Wszystkie gadżety są jeszcze dostępne w Minty. 
No i jak?
Dałam radę?
Miłego weekendu :)
---
Ewa




/


Kubki emaliowane: KLIK
Świeczki z numerkami: KLIK
Świecznik z pojemnikiem: KLIK
Sznurek: KLIK
Skuter od Maileg teraz w ekstra cenie: KLIK

14 komentarzy:

  1. cudne kalendarze:) ach ten sznurek....lecę zamiawiać:) Marta Kamińska

    OdpowiedzUsuń
  2. Dear Ewa,
    I love your christmas inspirations!!!
    I have these IB Laursen cups, too ;-)
    Have a wonderful advent weekend,
    hugs,
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ib Laursen cups = the best decoration :)
      Thank You Barbara :)
      Have a wonderful weekend :D

      Usuń
  3. Ze światłem tragedia :).Widziałam zdjęcia na FB i pomyślałam jak Ci się udało zrobić takie piękne ujęcia w taką pogodę :).
    Zdjęcia i pomysły cudne, magiczne, prześliczne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach mam takie jedno miejsce na poddaszu zaraz pod oknem dachowym. tam nawet w taką pogodę światło jest ok, tylko trzeba trochę po schodach z gadżetami pobiegać ;)
      Dziękuję za miłe słowo :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Przecudnie Ewciu:) Ja tez dopiero dziś "dopracowuję" kalendarz adwentowy dla moich urwisów; choć ostateczną formę nadam mu wieczorem, kiedy towarzystwo wreszcie pójdzie spać, by choć w części była to dla nich niespodzianka. Udanego weekendu:) Uściski - Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, nad kalendarzem dla Ignasia to ja dopiero jutro popracuję. Dziś znów zabrakło czasu na wiele rzeczy istotnych. Ale uwielbiam, uwielbiam ten błysk w oku jaki towarzyszy szperaniu w kolejnym małym woreczku ;)
      Uściski dla Ciebie Kasiu :)
      Paa

      Usuń
  5. hihihihihi i ja jestem ciekawa min dziewczynek :0)) Właśnie skończyłam robić nasz i nie powiem jestem leciutko zmęczona :)))) Ściskam Ewuś , u mnie niestety światła jak na lekarstwo :(((

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten Twój kalendarzyk:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki prosty kalendarz to rozumiem :) Pojemnik - świecznik jest naprawdę uroczy :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na kalendarze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł na kalendarz! U mnie dzis rownież adwentowy kalendarz w troszkę innej wersji, zapraszam na iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń