poniedziałek, 11 kwietnia 2016

W biegu...


Kiedy życie nabiera tempa, dobrze mieć kilka gadżetów, które ułatwiają, albo umożliwiają wręcz, choć w minimalnym stopniu, dbanie o siebie. Moim atrybutem są ostatnio: krem do rąk super hiper regeneracyjny, torba na kółkach i wszelkiego rodzaju inne, podręczno- zakupowe gadżety, kubek z kawą na drogę i słoik ze słomką, dzięki któremu pamiętam by pić! 
To niesamowite jak zmieniło się moje życie, rewolucja na całego. Cieszę się każdą chwilą i każdym krokiem na przód.
Czasem tęsknię za wirtualną rzeczywistością, ale tylko czasem. I choć często zmęczenie bierze górę, to bywają takie dni, jak dziś, kiedy mogę nacieszyć się domem, dopieścić go po swojemu, wytarmosić koty,  policzyć tulipany w ogródku, przetrzeć z kurzu torbę z aparatem i obiecać sobie, że jutro przyłożę go wreszcie do oka

Wiosna! czuję w kościach remont ;)
A Wy? Snujecie plany na cieplejsze dni? 
Ściskam Was!
Cudownego dnia!
---
Ewa










Kolorowe słoiki z uszkiem przyjechały do Minty House z rossi.pl

Znajdziecie je tu: KLIK
Teraz w super cenie :)

30 komentarzy:

  1. These jars are so pretty for enjoying a sip! Enjoyed seeing them in your lovely home. xx Karen

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowe słoiki są genialne. Ja już widzę w nich wodę z cytryna i mięta i ciepłe dni...

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra! Altanka, koktajl i chwila relaksu w ogrodzie! Marzę już o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, wiosna nastraja pozytywnie - ja już pierwszy remont tego roku mam za sobą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful post with lovely pictures...I just love the blue color!
    Have a great week, take care!
    Love from Titti

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne foty - też muszę kupić taki słoik na lato.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak! Wiosna ma coś takiego w sobie, że nastraja nas na zmiany. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy słoik, Dzisiaj zauważyłem u koleżanki, muszę wybrać się na zakupy. A na cieplejsze dni to woda z cytryną i miętą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słoik ze słomką to mój ostatnio obowiązkowy gadżet. Plus woda, cytryna lub limonka.
    A wiosnę uwielbiam. Wszystko budzi się do życia. Kocham ten stan. No chyba, ze pokona mnie alergia to już niewesoło...

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje zdjęcia:) A słoiki/kubki (jeśli komuś nie przeszkadza, że są tylko z niebarwionego szkła) kupuję w jysku za 10 zł (obowiązkowe na grillu, bo osy nie wpadają do napojów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Greatful and nice blog, Thanks.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorowych nie widziałam, bezbarwny zamówiłam w poniedziałek, myślę, że dzisiaj powinna dotrzeć paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the variety of Glass Mason Jar Tumblers,Ewa! Perhaps one color for each week of the month? They make the perfect gadget for Spring-inspired gatherings under the sun. Thank you for sharing these ideas. Love them! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie! Podoba mi sie cały blog, a artykuły na bieżąco zamierzam czytać, bo można się wiele dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nigdy nie mogłam zrozumieć tej mody na słoiki z uszkami :) Wyglądają ładne, ale nie będą pasować do każdego pomieszczenia (w tym do mojego mieszkania). Ja jakoś chyba wolę tradycyjne szklanki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie można kupić ten stół/biurko??

    OdpowiedzUsuń
  18. This is wonderful. I am not quite familiar with the internet, but I believe that what I just read is some good material. Thanks for continuing to write such wonderful articles. God bless.

    OdpowiedzUsuń
  19. I hope you will keep in submitting new articles or blog posts & thank you for sharing your great experience among us.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wystrój. Mam nadzieję, że będziesz dalej kontynuować swoją pasję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia. Świetny gust i wykończenia wnętrz. Bardzo inspirujący wpis. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe te słoiki - ładne, nietypowe i praktyczne :) Oczywiście doceniam również niezwykle stylową prezentacje ich :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy i praktyczny pomysł i przy tym wyglądają bardzo fajnie ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Te słoiczki-kufle są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem urzeczona białym biurkiem:) Marzy mi się takie i będę musiała wreszcie coś z tym marzeniem zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety praca jak na razie nie pozwala na odpoczynek, więc mimo że są wakacje i piękne pogoda to ich nie czuję :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda to wszystko całkiem nieźle. Na pewno można czerpać inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podobają mi się te przestrzenie. Może sam niedługo się zdecyduję na remont.

    OdpowiedzUsuń