sobota, 18 maja 2013

Sobota.

Kochani :)
Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za fantastyczny oddźwięk po publikacji w Moim Mieszkaniu.
Dajecie mi energię, kopa by iść dalej
Ściskam Was za to mooocnoooo!
*
A dziś pracowicie, ale za to w jakich okolicznościach!
Było przepysznie, owocowo i owocnie zarazem, rodzinnie, z kiełbasą z ogniska, chlebem z wiejskiego sklepu i kompotem z rabarbaru.
Efekty pracy już niebawem będziecie mieli okazję zobaczyć :) Na razie cicho sza ;) albo ciacho i sza ;) też z rabarbarem ;)
Tymczasem życzę Wam miłego weekendu i serdecznie zapraszam wszystkich fanów Maileg do Minty Sklepu. Dziś i jutro 5% zniżki na wszystkie Zabawki
Niech cieszą Maluchy w Dzień Dziecka!
Znajdziecie tam produkty z najnowszych dostaw, następna dopiero jesienią
Bawcie się dobrze!
---
Ewa 












44 komentarze:

  1. Hej hej, jak pięknie zielono i wiosennie! zapraszam do mnie - post pod tym samym tytułem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudnie:) sama poleniuchowała bym na tym leżaczku popijając kompocik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leniuchował tylko Ignaś, ja muszę poczekać na urlop ;)

      Usuń
  3. Chociaż wizualnie poleżę na tym leżaku. U mnie pada i szaro:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pada leżę na nim w domu :) Ma honorowe miejsce przy tarasie

      Usuń
  4. Ha, ha! najlepsze pod słońcem jest jedzenie pod chmurką :))) Wspaniały pomysł z wyjściem "w pole" :)) A ja, jak ta myszka w tutu z przyjemnością poleżę brzusiem do góry, wśród takiej, pięknej scenerii z Twoich zdjęć :)))
    Serdeczności :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było świetnie. Najfajniej w tym, że trzech moich facetów ogarnęło temat obiadu pod chmurką, a ja mogłam skupić się na zupełnie innych przyjemnościach ;)

      Usuń
  5. taborecik i niezapominajki full wypas!! uwielbiam!!!... a kto tam się czai na drzewku? i tak na mnie zerka? ;).. ech... cóż mogę napisać?.. pięknie!!.... ale bym się napiła kompociku z rabarbaru... o rabarbarowym cieście nie wspomnę ;)... ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taborecik 100% Twoich klimatów. Nie wzięłam go ze sobą tylko dlatego, że się nie zmieścił do samochodu wypchanego stołem, leżakiem, pudłami z fantami, łukiem i słomianą tarczą do strzelania z niego. Oprócz tego cztery osoby, bukiet kwiatów i wałówka. Następnym razem biorę :)

      Usuń
  6. Chciałabym się znależć na takim pikniku, w takim otoczeniu i z dobrym jadzonkiem :)
    Pozdrawiam Marzena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba ruszyć przed siebie, zabrać trochę jedzenia i dobry humor pod pachę!

      Usuń
  7. pięknie, sielsko, swojsko, niebiańsko...
    takie słowa cisną mnie sie na usta ;)
    zdjęcie niezapominajkowo zielone przepiękne!! jeśli pozwolisz to sobie skopiuję do mojego prywatnego albumu :)
    takież samej przyjemnej niedzieli życzę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodziło :) i cieszę się, że się spodobało Moniko :)

      Usuń
  8. Cudnie, pięknie i pysznie!!! No ale, ten kot Zakapior też śliczności:-) Pozdrawiam serdecznie, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni biedaczek, czeka na nowego właściciela. W ramach pocieszenia pojechał na piknik ;)

      Usuń
  9. Cudnie! Ja właśnie popijajam rabarbarowa lemoniade z rumem :) a Belle Blanc bardzo zazdroszczę! Dobrej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musi być obłędne w smaku!
      Miłego początku tygodnia życzę :)

      Usuń
  10. Ale pysznie, kolorowo i wakacyjnie u Ciebie :) Bardzo fajne lampioniki.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A lampioniki są w sklepiku: http://sklep.mintyhouse.pl/index.php/do-domu-1/szka-o/szklany-lampion-z-uszkiem.html

      Usuń
  11. pieknie ,az chciałoby się zasiasc tam z tobą :) MM juz kupiłam ale nie przeczytalam.. pewnie niedługo to zrobie :) ale i tak jestem pewna ze super wywiad.. a wnetrze najładniejsze w gazecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo :) Do czytania to nie ma tam zbyt wiele, bo i sesja malutka przecież i miejsca brak ;)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. jakaś zapóźniona jestem, jeszcze nie widziałam MM - muszę szybko nadrobić, gratuluję:)
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia... u nas dziś też cały dzień na świeżym powietrzu:) cudne kompozycje. Dobrej nocki

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas dziś również cudowny dzień był. Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i jeszcze piękniejsze przedmioty, nawet moja tabliczka załapała się na zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja, mam nadzieję, jest już u ciebie :) Ta jest jeszcze do przygarnięcia

      Usuń
  16. pięknie, uroczo, cudnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie, uroczo, cudnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, a to z leżakiem kapitalne! pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cała seria, ale to kiedy indziej pokażę

      Usuń
  19. Cudnie tu :)) dodaję do najulubienszych na moim blogu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewa jak zawsze cudnie u Ciebie. Piękne zdjęcia lecę czytać dalej, bo mam spore zaległości a teraz tak bardzo potrzebuję tej Twojej życiodajnej energii, która płynie z Twoich cudnych zdjęć. Ściskam mocniutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz ile się da! Macham do Ciebie :)

      Usuń
  21. Ewo jestem po lekturze MM. Cudowny klimat na zdjęciach. Miło było Cię tam zobaczyć.

    Skąd Ty taki taboret wytrzasnęłaś? Jest obłędny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A taboret... leżał biedaczek do góry nogami na przyczepce wujka. Wyciągnęłam za jedną, bo wiedziałam, że na fotkach będzie wyglądał obłędnie. Następnym razem przygarnę go na stałe :)

      Usuń
  22. Prace a tym samym zdjęcia u Ciebie takie piękne,podziwiam i pozdrawiam z Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę późno, ale i ja przyłączam się do gratulacji. Piękna sesja, ale to mnie nie dziwi skoro w domu pięknie, to czemu na zdjęciach miałoby być brzydko ;)
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewciu!!!! Sorrki, że dopiero dziś, ale przez weekend nie tykałam komputera. W każdym razie chcę Ci powiedzieć, że artykuł w MM super, sesja foto cudna, bo i obiekt wdzięczny:)! Fajnie, że mogliśmy się czegoś o Tobie dowiedzieć, np. skąd u Ciebie takie "ciągoty" artystyczne i zamiłowanie do piękna na co dzień:) A co do tej Twojej "foto-amatorszczyzny" to dowód właśnie mamy powyżej, więc nie bądź taka skromna, bo talentu w Tobie co niemiara! Tak więc proszę o więcej tej foto-terapii (?!) Przesyłam słoneczne uśmiechy:)))) - Kasia

    OdpowiedzUsuń