niedziela, 28 grudnia 2014

Słój leci do...

...
zanim podam wynik chcę Wam serdecznie podziękować za życzenia wszelkie, te przesłane mailem, w komentarzach, na Facebook'u czy na pocztowych kartkach. 

DZIĘKUJĘ :D

Jak Wam minęły Święta? Cudownie ułożył się ten świąteczny tydzień z gratisem w postaci soboty i niedzieli. Zima też nas pozytywnie zaskoczyła i choć na Mazowszu śniegu nie spadło zbyt dużo, to i tak fajnie, że choć trochę się pobieliło i zmroziło. Przyjemne rześkie powietrze prawda?
A w domu moje jemioły dogorywają z gorąca, choinka zaczyna gubić igły, pewnie trochę za sprawą Natki, która co i rusz ściąga jakieś ozdoby do zabawy. 
Na świąteczne smakołyki patrzeć chwilowo nie mogę, pewnie zatęsknię do nich za dni kilka. I czyż to nie prawda, że kapusta z grzybami i orzechowe ciasteczka smakują najlepiej zanim nadejdą Święta? Muszę o tym pamiętać za rok ;)
Dziś w ramach przełamania smaków pojechaliśmy całą rodziną do chińskiej restauracji ;) Karpia i śledziki zepchnęłam na tyły lodówki ;)
Byliśmy też w kinie, podzieleni na dwie grupy (rozstrzał wiekowy jest znaczny i musimy się dzielić)
Ja z Igą i Ignacym oglądaliśmy Wielką Szóstkę. Super! Cudowny film, i do śmiechu, i do wzruszeń.
Najlepszą recenzją w moim wykonaniu był fakt, że nie zasnęłam, a zdarza mi się zasypiać na bajkach, których zwiastun mógł zaciekawić, a potem okazywało się, że na nim można było poprzestać.
Wielka Szóstka to film na dziesiątkę :)
Polecamy!


No dobra, nie przeciągam. Oto wyniki, podające numer komentarza pod konkursowym postem
Nr 2
Pani Aldono :) Poproszę adres do wysyłki :)
mintyhouse@gmail.com

Na koniec zapraszam do poczytania: http://www.solidarne.com/wywiady-artykuly/
Kilka słów ode mnie w rozmowie z Magdą, autorką m.in jednego z tekstów w Pure Passion Magazine
Serdecznie zapraszam :)


A idąc dalej informacyjnym krokiem...
W Sklepie Minty House trwa właśnie poświąteczna wyprzedaż KLIK
Pojawiło się też kilka nowości KLIK Długo wyczekiwane i mocno spóźnione dostawy z Wielkiej Brytanii i Danii dotarły w wigilijne popołudnie!
Są wreszcie pastelowe dzianinowe ręczniki, z uroczą kwiecistą naszywką :)
Jeden z nich na zdjęciu powyżej

Spokojnego tygodnia kochani :)
I do zobaczenia niebawem 
Uściski
---
Ewa




9 komentarzy:

  1. Gratulacje, dzięki świetna zabawę i zapraszam z wizyta do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluę i dziekuje za zabawe
    świeta świeta i po ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. My również wybraliśmy się do kina z mężem, natomiast u nas ten wypad nie był dobrym wyborem. "Pani z przedszkola" okazała sie nie taka fajna jak zapowiadał zwiastun.
    Pozdrowienia!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, to chyba JA! Hurrrrrrrrrrrrrrra! Bardzo się cieszę!
    Gorące noworoczne życzenia dla wszystkich!

    P.S. Moje dzieciaki też były zachwycone Wielką Szóstką.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nie widziałam tego filmu, ale bardzo chcę obejrzeć :) na pewno uda mi się to w niedługim czasie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) My ostatnio byliśmy na bajce Piorun i magiczny dom. Moje dziewczyny zachwycone ale może dlatego , że my wszyscy "kociolubni" jesteśmy :)
    ja swoją przygodę z blogowaniem dopiero zaczynam
    może Ktoś zechce do mnie zajrzeć? ;)
    mebelkidanielki.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. The best for a new year to you! Lovely pictures!
    Warm hug,
    Titti

    OdpowiedzUsuń