czwartek, 3 stycznia 2013

Magia listka zielonego

Pamiętacie mój świąteczny kramik? Półka na osiem dzielona skradła moje serce, niejedno Wasze pewnie też ;) 
Dziś w pastelach i świeżutkich listkach.
Wczoraj przy okazji zwyczajnych, codziennych zakupów chwyciłam  do koszyka trochę zieleniny. 
Gdy kończy się świąteczny czas, chce się nam szybciutko wiosny. I cóż z tego, że jeszcze ferie przed nami, a dzieciaki marzą o białym puchu i nartach? 
Ja stanowczo wolę wiosnę, nawet tę styczniową :)
Miłych wrażeń :)
---
Ewa












Na fotkach:
Różowy chlebak KLIK
Miseczki ceramiczne białe i błękitne KLIK
Stojak na talerze KLIK
Ceramiczny durszlak KLIK
Zestaw dwóch pojemników metalowych z numerkami, w kolorze kremowym KLIK
Pastelowe ściereczki KLIK
Pojemniczki na ząb KLIK
Różowa tasiemka na szpulce KLIK
Miseczki mini w kolorze błękitnym KLIK
Bluszcz Kaufland 2,99 zł
Cebulki Kaufland ok 6 zł

26 komentarzy:

  1. o jaa cię,ale cudnie! też tak mam-dzisiaj pierwsza myśl z rana :zerwać tą czerwoną zazdrostkę z okna i schować choinkę :p
    wczoraj w tesco śmiały się do mnie hiacynty -chyba się przejdę po nie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak pięknie!:)))))))))))))))))))))))))))
    no nie mogę się napatrzeć i oczu nacieszyć! chyba jeszcze raz pooglądam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już bardzo radośnie i wiosennie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stale podziwiam Twoją lekkośc do aranżowania. Kilka drobiazgów zestawiasz w cudnie pasującą całośc. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajajaj, dziękuję :) Chyba się zaczerwieniłam ;)

      Usuń
  5. Zdecydowanie nawet mały zielony listek zawsze poprawia samopoczucie, zwłaszcza jak aura taka jak za oknem.A półeczka również skradła moje serce i teraz kombinuje, jak ja zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta półeczka wygląda zjawiskowo !!!!!!!!!!! i będę teraz zachodzić w głowę na czym tu przyoszczędzić :)))) ściskam mocno Ewuś :)

    ps. ja też już tylko myślę o wiośnie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jej nie ma ;) Ale będzie już niedługo z powrotem. Stanowczczuję wiosnę, bo remont w kuchni mi się marzy ;)

      Usuń
    2. Ale mi słowo powstało! ;)))

      Usuń
  7. Ile cudowności! Nie wiem co bardziej mi się podoba, durszlak, chlebak czy miseczki... półeczka! I kusisz tą wiosną, oj kusisz ;)
    pozdrówka
    marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm wiosna :) zima jest feeee zwłaszcza w mieście :/
    Więc oby szybko była wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj piękne te pastelki:-)))
    Lubię też takie cacka jak ta cukiernica, pojemniki !
    Pozdrawiam, Wiesia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesiu, cukiernicę uwielbiam. To jeden z najlepszych prezentów od mojego Marka :)

      Usuń
  10. zawsze sobie obiecuje, jak tylko coś większego wygram to tirem podjadę do Ciebie i hurtem wszystko wykupię ;))
    buźka Noworoczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uluś :)))) Wystarczy przyczepka do osobówki. Zapraszam i bez tego do mojego prowizorycznego showroomu i na kawkę :)

      Usuń
  11. Piękna ta półeczka, jak i zresztą inne rzecz:) Ja też nie mogę się doczekać wiosny. Razem z mężem planujemy już pierwsze wypady pod namiot do lasu:) ach... byle do wiosny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się udało noworoczne spotkanie z wilkami? Wilk to moje panieńskie nazwisko ;)))

      Usuń
  12. Było super!:) Tym razem nie mieliśmy przyjemności spotkania na żywo,ale widzieliśmy świeże tropy. Marek zrobił taki sprzęt, który sam pstryka zdjęcia zwierzakom, jak nie ma nas w terenie. No i następnego dnia w nocy zrobił zdjęcie wilkowi:) Ładne , puchate są o tej porze roku - do przytulania;) Prześlę zdjęcie na e-mail
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne te twoje aranzacje! Wszystkiego Miętowego w Nowym ROku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. weź mnie nie drażnij co?!! i jak ja mam normalnie funkcjonować?, no padłam podjarana wszystkim na maksa!!! no KOCHAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń