czwartek, 19 grudnia 2013

Przedświąteczna krzątanina

Pakuję właśnie ostatnie paczki i teraz marzę już tylko o jednym: zaszyć się bez wyrzutów sumienia w moim osobistym bałaganie. W Minty chacie świąteczne przygotowania zawsze zaczynam od dekorowania. Potem jest czas na pieczenie ciasteczek. Dzisiaj zostałam ograbiona z ostatnich zapasów: pojechały z dziećmi do szkół na klasowe Wigilie więc lada dzień znowu stanę do wałkowania i wycinania ( mam piękne stare foremki- uwielbiam ). Na koniec zostawiam sprzątanie, ale ale- bez szaleństw. Tylko tyle, żebym miała z tego przyjemność,  nie orkę. Lubię mieć czas na remanenty w szafach i kuchennych zakamarkach. Znajduje się tyle fajnych rzeczy...
Pokazać Wam chcę co wyszperała ostatnio dla mnie moja Teściowa: za 1 zł udało się jej nabyć drogą kupna emaliowany talerz z rantem w kolorze chabrów. Na jego widok oczy mi się zaświeciły jak światełka na choince ;) No kocham wprost!
Stareńki ceramiczny pojemnik na konfiturę to też efekt szperania, tym razem w sieci i to już dobre kilka lat temu. Wtedy to Marka szperacz się włączył ;)
Także kochani, pamiętajcie, świąteczne porządki mają swoje dobre strony ;)
A szperanie gdziekolwiek, nawet w sieci to istna terapia dla duszy ;)
Miłego dnia :)
--- 
Ewa






W filiżance od Green Gate jestem bezgranicznie zakochana ( widać to chyba ;) ). Nie mogę się już doczekać wiosennej kolekcji, będzie bajkowa :)


P.S. Mamy awarię w sklepie i chwilowo wszystko jest po 0 zł. To nie jest zamierzone działanie i w tej chwili zamówienia nie będą przyjmowane do realizacji.
Bardzo przepraszamy :)
Mam nadzieję, że lada moment wszystko wróci do normy




12 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje zdjęcia! piękne! w filiżance jestem zakochana! chyba wybiorę się do Ciebie na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne rzeczy wyszperałaś w swoich szafkach:) Ewa w Twoim sklepie wszystko kosztuje 0pln;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem Aniu, napisałam teraz o tym P.S. Robimy co możemy by się pozbyć tego Chochlika

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia, karmisz moją duszę. Zachwycam się i zachwycam i nie mogę przestać ;-). GG to ja też straszzznie lubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te zdjęcia i te tasiemki, bajka.Pozdrawiam serdecznie Marzena:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja paczka już dotarła:) Pięknie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się jak napisałaś o sprzątaniu, orka:-) Fajnie:-)
    Oj ta orka, orka przedświąteczna, w każdej dziedzinie przygotowań:-)
    Ewuś, piękne zdjęcia, a to co na zdjęciach też mi się bardzo podoba:-)
    Pozdrawiam ciepło, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna filiżanka <3
    Zdecydowanie za dużo porcelany mi się podoba. Jest to absolutnie nie proporcjonalne w stosunku do ilości miejsca w mojej witrynce w kuchni ;)

    Zapraszam Cię przy okazji do mnie na candy. Co prawda jutro już ostatni dzień, ale lepiej późno niż wcale :)
    Tym bardziej, że rozdaję kolorowe papilotki do muffinek w stylu retro i różne inne cuda
    http://klimatdomu.blogspot.com/2013/12/magia-przygotowan-i-rozkoszne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, bajkowo u Ciebie... Znów się rozmarzyłam, to przez te Twoje idealne zdjęcia... Chętnie pomogłabym Ci w sprzątaniu wiedząc, że kryje się w Twoich szafkach niejedno cudeńko. Hmm, można by zrobić taką wymianę: jeden sprząta u drugiego i w nagrodę może wziąć jedną rzecz, która mu się spodoba. To by mogło być przyjemne. U Ciebie na pewno każdy chciałby sprzątać:))) Uściski Kochana:) Dużo radości i przyjemności z przedświątecznej krzątaniny - Kasia

    OdpowiedzUsuń