czwartek, 24 kwietnia 2014

15% w dół i reset ;)

Kochani :)
 Czasem tak bywa, że trzeba zacząć coś od początku, albo zacząć inaczej
Czasem trzeba wrócić z dalekiej podróży, niekoniecznie prawdziwej, może być mentalna, by nabrać dystansu i móc popatrzyć ze świeżością i radością na życie. 
Trzeba przypomnieć sobie cel, do którego się szło, gubiąc po drodze tyle dobrego, bo tempo jednak było zbyt szybkie.
No i czasem bywa tak, że organizm mówi nam STOP. I mój właśnie powiedział.
Potrzebuję wytchnienia, czasu by przemyśleć zawodowe sprawy, może wymyślić coś zupełnie new ;)
Ale zanim to, muszę wszystko podomykać i uporządkować, wyczyścić magazyn...
*
Zapraszam Was na wielką wyprzedaż do sklepu Minty House
Wszystkie produkty lecą cenowo w dół o 15%. Promocja nie obejmuje towarów już przecenionych: kategoria WIOSNA -20% , Wielkanocy- tam ceny obniżyłam nawet o 50% więc może warto coś upolować na przyszły rok, np zająca ;) no i TOTAL SALE też już niżej być nie może.
Rabat będzie naliczany po złożeniu zamówienia i otrzymaniu na mintyhouse@gmail.com maila o treści: Minty reset
Pamiętajcie by wybierać zwykły przelew :)
I czekajcie cierpliwie na wieści i paczki, jestem teraz naprawdę wooollllna
P.S. Polecam Wam puchy- re-we-la-cja!

Nawet fotki dziś nie moje 
Foto: Ib Laursen





18 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do formy z głową pełną nowych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. puszki śliczne, ale ja chciałam wzonik (minty) taki co był ostatni w konkursie :((((( nie ma :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. acha, na pewno coś pięknego wymyślisz i będzie MEGA

      Usuń
  3. No i znowu sie skusiłam !!!! AAAAAAAAA!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie , trzeba się zresetowac to fakt
    ja w ten weekend ładuje akumulatory wreszcie w Gesim i to dzieki Tobie , może znowu i Ty tam sie wybierzesz
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ,ze cie chwilę nie będzie.. ale rozumiem :) życzę udanych przemyślen i zeby ta nowa droga którą wybierzesz dawała ci kupę radości.. i nie zdziwie sie jak zaczniesz robic piekne zdjecia dla magazynów ;) sciskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd ja to znam?? to STOP :)) po sobie widzę, że się jednak da zwolnić ,jeśli tylko poprzestawiamy priorytety ....życzę CI wiele zdrówka i uśmiechu i SPOKOJU ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami warto się zresetować i powrócić ze świeżą głową. Tego Ci życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa, życzę Ci dużo pomyślności i radości na tej nowej drodze jaką podążysz :)
    Zamówienie złożyłam :) Dziękuję Ci za te wszystkie wspaniałe rzeczy, które zagościły w moim mieszkaniu dzięki Tobie :)
    Serdecznie pozdrawiam
    ania c.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życze nowych pomysłów, a do sklepiku na pewno luknę.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Och Ewuś nawet nie wiesz jak dobrze Cię rozumiem, ja to wszystko nawet czuję ......jestem w podobnej fazie ......Życzę Ci byś trafiła na to coś i poczuła, że jesteś we właściwym miejscu i robisz to co daje energię, a nie ją odbiera..... Myślami będę gdzieś przy Tobie :) A z miętowych okazji na pewno skorzystam, bo grzechem byłoby tego nie zrobić :) I błagam czaruj mnie/nas swoimi zdjęciami, bo patrzenie na Twoje zdjęcia i kompozycje daje mi wiele radości <3 Trzymaj się Ewciu !!!!!!!!!! Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakąkolwiek Pani podejmie decyzję na pewno to będzie przemyślana decyzja i jak dołączając się do komentarza Pani Świat Oli również chcę powiedzieć że Pani zdjęcia dają mi mnustwo radości i kopa do życia. Pozdrawiam i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zycze szybkiego powrotu energii :) Trzymam kciuki! Jola

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również podpisuję się, że zdjęcia Twoje Ewuś dają dobrą energię i moc!!!
    Szybciutko do nas wracaj:-) Dużo zdrówka i ciepła dla Ciebie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-) Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę spokojnego resetowania :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za otrzymaną ostatnio piękną przesyłkę z Minty Sklepu
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj Ewo doskonale Cię rozumiem! Mój "rest" trwa już jakiś czas, ale powoli zaczyna się wszystko układać w całość. Tak więc zawsze po burzy, wychodzi słońce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuś, głowa do góry, czas leczy rany i przywraca siły i radość. W życiu człowiekowi bardzo potrzeba chwil na wyciszenie i zwolnienie. Ja wróciłam właśnie z takiej "podróży", więc mniej więcej wiem jak się czujesz. Trzymam kciuki.
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń