czwartek, 31 lipca 2014

New in the shop

Dzień dobry :)
Spieszę donieść, że udało mi się zdobyć kilka naprawdę fajnych nowych rzeczy do lekko uśpionego Minty sklepu. Nie wszystkie zdążyłam dziś sfotografować, jakiś szalony dzień miałam, w biegu trochę .
Jutro na tapetę wezmę cudowne słoje z miętowymi zakrętkami. Można je już zobaczyć w nowościach sklepowych razem z resztą dziś przywiezionych do Minty House: KLIK
Przyjechały też cudownie delikatne druciane wieszaki na zioła i kuchenne przydasie, są tu: KLIK
Wszystkie przedmioty z dzisiejszej mini dostawy w 100% spełniły moje oczekiwania, są naprawdę wyjątkowe.
Mam nadzieję, że mój obiektyw pokażę to, co chciałabym abyście zobaczyli
Miłego popołudnia i przyjemnie chłodnego wieczoru Wam życzę 
---
Ewa





16 komentarzy:

  1. Mam chyba identyczny wieszak- to Madame Stoltz?
    Urocze drobiazgi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie Madame Stoltz, ale faktycznie ma podobne, albo miała jakiś czas temu. To brytyjska firma tym razem :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. wymarzone rekwizyty do kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają Minty nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieszaczek mega:D A co to za grzybki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle wszystko słodko wygląda :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cuda! no to lecę popatrzeć co ładnego masz w sklepiku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam ,widziałam , podziwiałam :);)
    i.......skusiłam się na "co nieco"
    pozdrawiam
    ania c.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności same :-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam taki wieszaczek :) jest cudny :) twoja aranżacja mi się bardzo podoba, ja wykorzystałam go do zawieszenia biżuterii

    OdpowiedzUsuń