środa, 23 stycznia 2013

:)

...





22 komentarze:

  1. Śliczna Panna Młoda! Czeka na Pana Młodego? ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jaka cudna :) a gdzie Pan Młody? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna i nowe życie przed nią ! Zamyśliłam się...
    Pozdrawiam, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  4. ehh ... przywołuje wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja uwielbiam Twoje zdjęcia! :)))
    niesamowite są...
    myślałaś może o zrobieniu albumu z Twoim fotografiami?

    u mnie na blogu dziś o IB LAURSEN i oczywiście Twój sklep na pierwszym miejscu jako sprzedawca;)

    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Aniu, nie myślałam. Mogę pomarzyć. A czy wiesz, że Ib Laursen to nazwisko właściciela ? To już starszy Pan, teraz firmą kieruje jego syn Peter.
      Pozdrawiam srdecznie

      Usuń
    2. nie tego nie wiedziałam, ale dziękuję za informację:)
      pozdrowienia

      Usuń
    3. a marzyć warto... marzenia się spełniają

      Usuń
  6. Czyąbym ja o czymś nie wiedziała.Ślub się szykuje, czy co????
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. Nádhera .... úžasný zajíček , nádherné fotografie ..... Marki

    OdpowiedzUsuń