sobota, 10 maja 2014

Majowe przyjemności

Maj, maj, maj...
Piękny jest, najpiękniejszy

Maj kojarzy mi się z samymi przyjemnymi rzeczami
Bzem, konwaliami, makami z ogródka babci, sadem białym od kwiatów, zielonymi szparagami, uwielbiam je w każdej postaci, Dniem Mamy, imieninami mojej cioci Zofii, pierwszymi ogniskami z kiełbaską, całą tą ogrodową krzątaniną ( dziś znów przywiozłam nowe sadzonki, ale tylko 3 ;) ), rabarbarem, pierwszymi trochę mało truskawkowymi truskawkami,  jazdą na rowerze z rozwianą fryzurą, otwartymi na oścież oknami...
Dzisiejsze zdjęcia trochę tych moich klimatów pokażą



Szparagi zaraz lądują w jajeczno- śmietankowej zalewie. Będzie tarta na cieście francuskim, pycha

Może macie jakiś sprawdzony przepis? 
Podrzućcie kilka składników, może coś udoskonalę :P



Kubek Cath Kidson znajdziecie  TU
Jego fotografowanie wiąże się jednak z ryzykiem posądzenia o plagiat ;)
Podejmuję ryzyko :p Robię jak czuję


Nowa herbata od Tafelgut przyjechała wczoraj
Cudownie słodko pachnąca.
Tafelgut poleca ją na Dzień Mamy
A Minty House, każdą zamówioną puszkę, pięknie zapakuje :)
To może być naprawdę cudownie pachnący prezent



Miłego wieczoru i pięknej niedzieli Wam życzę
---
Ewa

P.S. Z tytułową przyjemnością donoszę, że rabat 15% jest aktywny i działa. Nie trzeba nawet wysyłać hasła. Wszystkie przecenione produkty znajdziecie tu: KLIK
Ceny zostały zmienione


15 komentarzy:

  1. Witaj :)
    Ja właśnie po konsumpcji takich szparagów ;).....pycha......uwielbiam!......też robię tarty z ich udziałem.....a na wierzch zawsze , ale to zawsze daję ziarna, które po przygrzaniu w piekarniku robią chrupką pierzynkę tarcie ;) A daję płatki migdałów, słonecznik i pestki dyni....albo wszystkie razem , albo osobno ;) Lubie też szparagi na cieście francuskim zapiekane pod camembertem i sezamem na wierzchu , tyle że w ten sposób robię mniejsze tartusie ;)
    Pięknej szparagowo - rabarbarowej niedzieli........;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ziarenka! Super
      I Tobie Olu też pięknej niedzieli!

      Usuń
  2. PolkaDot ostatnio zarzuciła fajny przepis :D http://thepolkadotproject.blogspot.com/2014/05/romans-krotki-i-pomienny.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, widziałam, dziękuję. Jest podobny do mojego. Ja dodaję jeszcze suszone pomidory i zamiast żółtego sera używam tylko mozzarelli. Fajna musi być też z łososiem

      Usuń
  3. Super pięknie - majowo Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnie- wpadłam po uszy^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Maj to zdecydowanie też mój miesiąc. Pierwsze ciasta z rabarbarem upieczone, drzwi otwarte na oścież cały czas, tylko przejażdżki rowerowej jeszcze nie odbyłam ;)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam maj własnie za to wszystko ,co wymieniłaś ;) Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Twoje zdjęcia ale o tym wiesz:))A maj kocham za:moje urodziny,mojego ukochanego urodziny,konwalie,bez,dzień matki,botwinkę,zieleń wiosenną na drzewach,początek twórczej pracy w moim centrum ogrodniczym,pierwsze ciepłe wieczory i za zapach!!!Pozdrawiam cieplutko!!!A puszeczki chyba kupię bo już od dłuższego czasu o nich myśle i o ich zawartości:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, maj... pięknie napisane i pokazane Ewo!:) Pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, pięknie napisałaś Ewuś:-) No a zdjęcia, jak zawsze śliczne:-)
    Miłej niedzieli:-) Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również kocham maj, całą sobą:) Miesiąc zapachów, kwiatów, słońca i obietnicy lata... A szparagi bardzo, ale to bardzo lubię:) U mnie przepis na szparagi z łososiem;) Pozdrawiam ciepło:)
    http://my-homeonthehill.blogspot.com/2014/05/zapraszamy-do-stou-osos-zawijany-z.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny i pachnący maj.
    Kubeczek w kropki to już moje serce zabrał, jest piękny i tak pasuje do mojej kuchni.
    Buziaki majowe

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny artykuł ale pobierz sobie program antyplagiatowy ze strony www.antyplagiat.net bo widziałem że ktoś kopiuje twoje teksty

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny artykuł ale pobierz sobie program antyplagiatowy ze strony www.antyplagiat.net bo widziałem że ktoś kopiuje twoje teksty

    OdpowiedzUsuń