czwartek, 15 stycznia 2015

Powroty

Lubię wracać. Nawet jeśli czeka na mnie dużo pracy, mały domowy chaos i góra prania
Powrót do rzeczywistości nieco chłodniejszej i bardziej ponurej niż ta lizbońska, umiliły czekające na mnie przesyłki, kilka fajnych gadżetów do domu.
Hmm... to była nie lada przyjemność otworzyć sobie tak wszystko hurtem ;)
Przyszła też książka, szczególna dla mnie choć nie jestem autorką ;) ale na okładce jest zdjęcie, które powstało w Minty House, zrobione moją ręką.
Fajnie, bardzo miło
Ale i tak najcudowniej wraca się do dzieci :)
A Lizbona...
Wyjazd udał się w 100%
Tylko już w domu okazało się niestety, że moja walizka nie doleciała z tą samą zawartością, z którą nadaliśmy ją na lotnisku. Ze środka zniknęła mała kosmetyczka z ulubionym pudrem, tuszem, perfumami, ukochanymi pędzlami do makijażu. Każda kobieta wie co musiałam poczuć.
Nie odczułabym takiej straty, gdyby zniknęło cokolwiek innego, ale nie mój ukochany pędzel!
To był cios poniżej pasa!
Mamy nauczkę na przyszłość: walizka musi być zamknięta na kłódkę!
I to był jedyny zgrzyt w naszej podróży, no może jeszcze przytkane w trakcie lądowania ucho (trzyma do tej pory ). Poza tym wszystko było the best: przytulne mini mieszkanko na Alfamie, pogoda, jedzenie, miejsca, ludzie...
Wszystko opiszę w wiosennym Pure Passion, mamy z Markiem listę naszych Top Places nie do końca pokrywającą się z przewodnikiem. My już tak mamy, że nie zwiedzamy tylko doświadczamy.
Wielki plus lizbońskiej eskapady to niewątpliwie MY, ja i Marek.
 5 dni w Lizbonie i dwudziestoletni związek został odświeżony, muśnięty Słońcem, może trochę odkryty na nowo...
Dziś tylko kilka zdjęć, trochę złapanych migawką klimatów...
Na pierwszej fotce jedna z pamiątek z podróży: kryształowa gałka kupiona na Targu Złodziei. Nie wiem gdzie ją wkręcę, ale musiałam, musiałam ją mieć
Teraz wystarczy dokupić resztę, czyli mebel pasujący do gałki ;)

Cały czas mam przed oczami wyślizgany kamienny bruk biegnący to w dół, to w górę, żółty tramwaj, wielki statek w porcie, maleńkie drzwiczki, kolorowe fasady kamienic i pranie! Tak, wszechobecne wiszące pranie we wszystkich kolorach tęczy: rano jasne, w południe czerwone, wieczorem pastelowe
Szkoda tylko, że już nie mogę poczuć jego świeżego zapachu

Miłego popołudnia
---
Ewa

P.S. Dziękuję za Wasze komentarze pod poprzednim postem. Wszystkie przeczytane i skwitowane wielkim uśmiechem :D
Dzięki!

Do następnego razu! Będzie więcej :)
Pa

1. cudowne ujęcia, te prania to mnie najbardziej urzekły:)

1. Rozbrajające jest, mam jeszcze kilka kadrów w zanadrzu, pokażemy w magazynie
      Pozdrowionka ślę :)

2. Piękne zdjęcia:-) Zazdroszczę wyjazdu!

3. Ja tez uwielbiam powroty do domu, z wielkim zapalem chce sie krzatac i wracac do codziennych obowiazkow. W Lisbonie bylam wiele lat temu, przepiekne miasto , a Ty je cudownie sfotografowalas:) Pozdrawiam serdecznie:)

1. Tak, ja też się krzątam i dopieszczam kąty po swojemu. Lizbona piękna, to prawda :) Pozdrawiam serdecznie

2. A ten kubek ze zdjęcia to skąd? Śliczny

4. Najpierw gałka , później mebel haha ,dobre , niezła jesteś.

1. Często tak zaczynam, bo diabeł przecież tkwi w szczególe. Piękne przedmioty warto zbierać, nawet jak dłuższą chwilę muszą zaczekać na swój czas w szufladzie :) Pozdrawiam :)

5. Hej Ewa

No nie wiem jak się nie zachwycać, zachwyt aż mnie zatyka za każdym razem, gdy oglądam Twoje zdjęcia - bardzo piękne wszystko i cieszę się, że Jesteście szczęśliwi - pozdrowienia dla Marka ❤️

6. a wiesz ze Lizbona ( i moze Porto) jest wpisane w moja liste travel na ten rok? myslałam o maju ;) ta kradziez walizkowa to rzeczywiscie rysa na idealnej tafli szkła :( czekam na wiecej i z chcecia poznam wasze must see bo ja tez nie zwiedzam a doświadczam i ide tam gdzie mnie nogi i oczy poniosą :D

1. To jest idealne miejsce dla Ciebie Iza, i dla Twojego aparatu. Jedź koniecznie! W magazynie będą wszystkie nasze sugestie, wrażenia, podpowiedzi
      Trzymaj się!

7. Fantastyczne zdjęcia :) marzę o Lizbonie od dawna :)

8. Ale piękne zdjęcia! Od razu zachciało mi się wiosny i lata. Pozdrawiam, Kasia.

9. piękne zdjęcia :-) czekam na więcej, miłego dnia :-)

1. Więcej będzie w magazynie, publikacja na samym początku marca, już zapraszam
      Pozdrawiam serdecznie

10. Slicznie tu uciebie Zapraszam do siebie na bloga http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/
    PS piekne zdjęcia ;)

11. Heh gałka... Moim pierwszym zakupem samochodowym był brelok do kluczy - kupiony pół roku przed autem :))
    A wyjazdu to Ci bardzo zazdroszczę.... Ej... wyjazdy... słodkie lenistwo...szwędanie się po mieście gdzie się chce i ile chce a nie z językiem na brodzie za przewodnikiem.....
    Ściskam mocno.
    Mahda

12. Jakie klimatyczne miejsca :-) Przepięknie, też uwielbiam powroty, a do dzieci pewnie, że wraca się najchętniej :-)

13. Hello, this is my city where I was born. I follow your blog for some time and I was happy to see these photos here. I invite you to visit my blog. I there a few posts on Lisbon. Best Regards.

14. Gratuluję wspaniałego wypadu! A niech tam - za odświeżenie związku warto zapłacić nawet najlepszym pędzlem! :)

15. ahh Lizbona... :) może i ja się wybiorę bo zdjęcia mnie urzekły:-) Ja strasznie nie lubie wracać do domu z takich wyjazdów, patrzeć na te szare nudne ściany itd.
    dekoland.blogspot.com

16. piękne zdjęcia, z takimi widokami nie dziwię się że wyjazd był udany :)

17. Fantastyczne miejsca, świetne zdjęcia, rozmarzyłam się :-) pozdrawiam.

18. oj tak .....chcę więcej ...ta Lizbona to jakby większy świat Minty :))))) no a ucho niechże się odetka :))) i oby te pędzle powyłaziły, czy cóś :)))))pozdrowionka

1. :) :) :) niech wylnieją! ;) Z uchem już lepiej, dziękuję. Serdeczności posyłam!

19. I od razu Imagine mi się przypomina :) Szczęściara! Lizbona w środku zimy, ach... :)))

1. Piliśmy kawę w Cafe do Electico :) i siedzieliśmy na ławce pod czereśnią, a z okna naszego mieszkanka mieliśmy widok na wielki statek! Sama sobie zazdroszczę ;) Uściski!

20. Pięknie. Czekam na duży artykuł:)

21. Fantastyczne miast! Szczególnie te tramwaje w wąskich uliczkach - niezapomniane! :-)

Takie wyprawy dobrze działają na długoletnie związki. :-)

22. Wiem co czujesz, jakis czas temu zwiedziliśmy trochę Portugalii a Lizbona? ... piękne miasto, takie trochę " rozczochrane" ale urocze, nawet to, że się zagubiliśmy w labiryncie wąskich uliczek miło wspominam. Butelka szampana udobruchała naszych przyjaciół, ha, ha. ♡♡

23. Super klimat...ach te wąskie uliczki...

24. Stunning pictures...as always on your blog!
    Love,
    Titti

25. Podglądałam już na FB zdjęcia i podziwiałam. Piękne miejsce. Tak pozytywnie zazdroszczę wspólnie spędzonych chwil:) My jeszcze czekamy na "dogodny" moment, bo niestety zawsze wyskoczy "coś"

26. Danke für die tollen Bilder! Wir fliegen im März nach Lissabon und nach den tollen Bildern freue ich mich umso mehr!
    Liebe Grüße
    Ulla

27. Trafiłam tu zupełnie przypadkiem, ale zostanę na dłużej, bo Twój blog, to blog, którego się szuka, szuka i szuka i niekoniecznie znajdzie:) piękny i tyle. Najzabawniejsze jest to, że też wybieram się z mężem do Lizbony, tyle, że w marcu no i takjak Ty uwielbiam koty. Mojego też bardzo często fotografuję. Miętowy to mój ulubiony kolor, teraz też i ulubiony blog. Pozdrawiam z Hamburga

28. świetna relacja i wspaniałe zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie!

29. Just found your blog and loved it. I'm Portuguese, your photos from Lisbon are amazing!
    Kiss, Ana :*

30. Ależ pięknie!:)) Cieszę się bardzo, że wyjazd się udał i pozdrawiam radośnie:)

31. Cudowne, urokliwe miasto, piękne zdjęcia. Zazdroszczę, bo jest to moje turystyczne marzenie od pewnego już czasu. Jedno z życzeń na Nowy Rok, to w końcu zrealizować tę podróż. Dlatego bardzo czekam na Twoje wskazówki.